Snart er (skole)året 2018-2019 forbi også her i Barnekirka. Og for et år det har vært 🙆‍♀️🙆‍♂️🤩

Dette året har vi fått ta i mot mange nye barn til barnekirka vår.
– Vi har fortalt de historier fra bibelen.
– Vi har lekt sammen med de.
– Vi har bedt sammen.
– Vi har hatt showtime.
– Vi har hatt mange fine samtaler.
– Vi har lært nye sanger og sunget gamle sanger.
– Vi har poppa noen kilo med popcorn.

Vi har blitt kjent med så mange fine nye barn (og familier), og håper og ber om at enda flere barn finner veien hit slik at de kan få bli kjent med Jesus.

DERFOR…
Allerede nå ser vi at vi er for få voksne til å drifte barnekirka hver søndag. Derfor går vi ut med denne meldingen for å høre om noen flere har lyst til å bidra. Menn oppfordres til å søke (som de pleier å si) 😅.
Du trenger ikke å ha ansvar for hele samlingen, men vi trenger hjelp til med mange andre veldige nyttige ting. Generelt har vi behov for flere hender til all aktiviteten en barnekirke inneholder.
Vi har erfart dette året at å være en voksen på ca.20 barn er til tider litt utfordrende. Vi ønsker i enda større grad å se hvert enkelt barn, men trenger rett og slett flere øyne til det. 🥰🤓
Er du ungdom er du hjertelig velkommen til å bidra du også 🙌

Hvis du har spørsmål om tjenesten i barnekirka, så ta kontakt med en av oss; Trude Amundsen Sørheim, Britt Kirsti Schulze, Trine Lise Tonstøl eller Ingun Buen Andresen.