Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Musikalsk høstfest

29. september 2022 | 11:00 - 2. oktober 2022 | 13:00

MUSIKALSK HØSTFEST I KRAGERØ 29. sept. – 2. okt.
For 3dje gang inviterer menigheter i Kragerø i samarbeid med Skjærgårdssang til Musikalsk Høstfest.
Billetter ligger ute på www.checkin.no og i år har vi satt prisen så lavt som overhode mulig for å få mye folk … og da trenger vi at du også kommer.

Billettpriser:
Alle konserter (7 stykker) torsdag til lørdag kr 700,-
Alle konserter (5 stykker) fredag og lørdag kr 500,-
Alle konserter (2 stykker ) fredag kr 250,-
Alle konserter (3 stykker) lørdag kr 400,-
Billetter til enkeltkonserter kjøper du ved inngang.
Denne gangen kan du glede deg til konsert med den fantastiske pianisten/organisten Ulf Nilsen ( som er blind) i samspill med Frøydis Grorud på sax. Fra Sverige får vi besøk av Roland Utbult, Ingamay Hørnberg og Lennart Sjøholm og norske artister som Tore Thomassen og Bjørnar Spydevold er det mange av oss som har et forhold til. Lokalt så kan vi også glede oss til Barizi band fra Grenland og Børre Eriksen som vil gjøre en solokonsert.
Flott blir det også å holde gudstjeneste for alle menigheter i Kragerø kirke med Kjell Wedø og Trond Engnes.
Det inviteres til en helg med mange hyggelige småkonserter som vil bli gjennomført i flere av byens menighetslokaler.
Vi holder fortsatt på med å få på plass alle detaljer derfor mangler litt info.
Men her er litt av det du kan oppleve:
Torsdag 29 september
Frelsesarmeen i Kragerø: ( Konsert dagtid kl 12.00
TETT PÅ : INGAMAY HØRNBERG OG LENNART SJØHOLM. Mange av oss husker Ingamay fra 70 og 80 tallet hvor hun var en av Sveriges mest kjente kristne sangere.
Lennart Sjøholm er hennes pianist. Kjent som plateprodusent for Evie, Crouch, Carola, Utbult m.fl.. Kr 150,-
Hellekirken: Humor og alvor med BØRRE ERIKSEN ( kjent fra Barizi band) Kr 100,-
Fredag 30 september
Sannidal kirke : Kl 18.00 INGAMAY HØRNBERG, LENNART SJØHOLM og TORE THOMASSEN kr 150,-
Kragerø Normisjon, Løkka Kl 20.00 BARIZI BAND
Kjent fra Skjærgårdssang
Kr 150,-
Lørdag 1 oktober
Kragerø Normisjon
Uhøytidelig konsert med skjemt og alvor.
kl 13.00 BJØRNAR SPYDEVOLD m. pianist TERJE NORUM.
Kr 100,-
Kragerø Normisjon
Kl 17.00 ROLAND UTBULT
Roland er en ekte Kragerøvenn og var en av de aller første artister som sang på Skjærgårdsgospel.
Kr 150,-
Kragerø Kirke
Kl 20.00 FRØYDIS GRORUD og ULF NILSEN
med konserten » Psalmfullness» .
En fantastisk duo som vi gleder oss til å høre i Kragerø kirke.
Kr 250,-
Søndag 2 oktober
Kragerø kirke
Kl 11.00 Felles gudstjeneste for alle menigheter i Kragerø kirke med nattverd. Tale av Kjell Wedø. Liturg: Trond Engnes
Musikk av sangere fra festivalen.
Kollekt til Skjærgårdsgospel.
For mer info ta kontakt med: Morten Skjævestad på tlf 915 82214 eller via mail: morten@sginfo.no

Start:
29. september 2022 | 11:00