Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Kiosk & Bistro Allmøte

25. september 2019 | 19:00 - 21:00

Onsdag 25.september kl.18.00 inviterer styret i Skjærgårds Kiosk & Bistro til «ALLMØTE» i peisestua i Kragerø Frikirke.

Du som er medlem i Kragerø Normisjon og Kragerø Frikirke inviteres spesielt til å komme, fordi det er nettopp DU som er Kiosk & Bistro.
Vi er Kiosk & Bistro – vi er Skjærgårds.

Neste år har vi, bedehuset og frikirken, vært med på 40 festivaler.
Det tror vi, vi er alene om i festival Norge. Vi er rett og slett unike J

Hvorfor har vi holdt på så lenge?
Fordi det gir oss så innmari mye tilbake. Gode opplevelser, gode vennskap, gode minner og mye mer. Den gir oss også muligheten til å løfte blikket utover for å se hva vi bidrar til i det store bildet; vi er med å arrangere en festival der ungdommer får se mer av Jesus gjennom Bibeltimer, seminarer, kveldsmøter og konserter.

Denne dugnaden gir oss mye penger og er grunnfinansieringen i vårt barne- og ungdomsarbeid K&B deler ut ca. 500 000 kroner hvert år til stifterne. Vi må løfte sammen om vi skal fortsette i årene som kommer. Jobben er stor og vi må dele på arbeidet slik at belastningen ikke blir for stor på noen få.

Mange av dere har vært med fra starten,
andre noen år og andre har enda ikke fått oppleve dette.
Uansett er DU spesielt velkommen til dette møtet for å mene noe om veien videre for Skjærgårds Kiosk & Bistro.

Hilsen Styret i Skjærgårds Kiosk og Bistro.
Jorunn Lande Brekka, Niclas Bengtsson, Trine Nøtsund Sagedal, Leif Harald Sagedal, Roy Elvheim, Zackeus Bengtsson (Ansatt) og Ingun Buen Andresen.

Dato:
25. september 2019