Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette event har allerede funnet sted.

Musikalsk høstfest

8. oktober 2020 | 19:00 - 11. oktober 2020 | 13:30

Kragerø Normisjon og Kragerø Frikirke (med Leif Harald Sagedal, Morten Skjævestad og Svein Andresen i spissen) har kommet på en fin idé, nemlig MUSIKALSK HØSTFEST.

Det skal være som et plaster på såret for avlyst Skjærgårdssang, som skulle ha vært arrangert i Langesund i starten av august. Programmet er det ingen ting å si på, gjestene og artistene er noe av det beste du kan få lytte til i kristen Norge innenfor sin sjanger.

Ulike kirker i Kragerø er derfor invitert til å åpne dørene sine helga 8-11 oktober, altså kun om få dager. Og vi kan varmt anbefale dere å få med dere en konsert eller fem. 😉

Ønsker du å
kjøpe billetter tar du kontakt med Morten Skjævestad på 915 82214 eller e-post morten@sginfo.no
Pakkepriser:Alle konserter, torsdag, fredag, lørdag: kr 750,- Alle konserter fredag og lørdag: kr 600,-
Alle konserter lørdag: kr 400,-

Overskuddet går tilbake til Kiosk & Bistro (som igjen gir overskuddet til stifterne).

Program og mer informasjon finner du hvis du trykker her

Start:
8. oktober 2020 | 19:00