Vi har lagt bak oss et veldig spesielt år og derfor var håpet om å starte det nye året med gudstjenester og samlinger for oss alle ekstra stort.

Smitteutviklingen i samfunnet går dessverre ikke rett vei og vi er derfor pålagt å avlyse alle gudstjenester og samlinger til og med 19.januar. Vi gir det litt ekstra tid, og satser på og planlegger for Gudstjeneste søndag 31.januar.
Da kommer pastor Morten Edvardsen fra Tønsberg Frikirke og taler til oss.
Vi har alle et håp om at hverdagen slik vi kjenner den vil komme tilbake så fort som mulig og at vi igjen kan samles i kirka til gode samlinger og gudstjenester, men akkurat nå må vi følge myndighetenes restriksjoner.

Men følg med her på facebook, nettsiden og i avisen for videre oppdateringer om program.

Det blir sendt ut nyhetsmail ila uka til alle på maillisten med mer informasjon.

Ta vare på hverandre!
Igjen er det mange som blir sittende mye alene, spesielt i denne tiden så husk å ta vare på hverandre, og selv om vi ikke kan gå på besøk så vil kanskje en telefonsamtale settes pris på.