Kiosk & Bistro driftes av Kragerø Normisjon og Kragerø Frikirke.

Overskuddet av matsalget går tilbake til oss som stiftere. Dette har blitt en vitkig inntekstkilde for både bedehuset og frikirken i deres arbeid.

Medarbeider på Skjærgårds.
Det trengs mange frivillige til å drifte utsalgsstedene våre.
Du må være 12 år for å stå på vakt.
Styret i Skjærgårds har bestemt at det skal jobbes ca.7 timer hver dag. Dette gjelder alle frivillige på festivalen.
I Kiosk & Bistro systemet prøver vi så langt det går å forholde oss til den regelen, så lenge det går opp mot vaktsystemet.

Meld deg på via knappen til høyre innen 10.juni

MAT/MÅLTIDER
Når du har meldt deg på som medarbeider, kan du selv logge deg inn i CREW og betale for måltider i kantinen.
Det gjør du via denne lenken: https://crew.sgospel.no
Der logger du deg på med din epostadresse som du la inn når du meldte deg på.
OBS! Må gjøres innen 14.juni!

Det er kun mulig å velge alt eller ingenting i kantina i år.

Ons-Søn 600,-
Tors-Søn 500,-
Fre-Søn 400,-

Frokost 08.30 – 10.30
Middag 13:00 – 15:30
Kveldsmat 17.30 – 19.30

OVERNATTING
Angående overnatting, så har vi dessverre færre overnattingsmuligheter i år iforhold til i fjor.
Derfor oppfordrer vi sterkt de over 14 år til å sove i sovesal/klasserom (en jentesal og en guttesal). Eller i telt på campingplassen.

Har noen voksne også mulighet til å ta med telt eller campingsvogn vil det også hjelpe overnattingssituasjonen.

Vi disponerer to hus (Breiblikk og Beddingen) til våre voksne medarbeidere og våre barnemedarbeidere.

Når du melder deg på, er det et eget vindu som heter «trenger annen overnatting», der trykker du hvis du ønsker å sove innendørs.

VIKTIGE DATOER – KALENDER

Torsdag 30.juni kl.17-21
Gulvbygging på Risøya.
Kan du bidra, ta kontakt med styreleder Kristian Barland 948 97 609.

Lørdag 2.juli kl.11-18
Alt utstyret i våre containere (lager) skal tømmes og settes ut i teltene.

Tirsdag 5.juli
Alle våre leverandører leverer denne dagen. Er du på øya møt opp i OASEN for å bidra med påfylling av varer.

Onsdag 6.juli
Alle våre utsalgssteder åpner kl.18.
Det er fint å medarbeidere å få innlosjert seg ila denne dagen.

Torsdag 7.juli kl.kl.10.00
Festivalen er igang, og har vanlige åpningstier i våre utsalgssteder denne dagen.
Varm Maten åpner kl.14.00.

Medarbeidere bees derfor innlosjere seg dagen i forveien, for å være klar til åpning.

Fredag – Lørdag – Søndag 8.-10.juli
Skjærgårds 2022 ruller og går fra morgen til langt på natt.

Husk at du trengs på nedrigg på hele søndagen. Felles isfest kl.18.00. Hjemreise først etter det.

VÅRE UTSALGSSTEDER

OASEN VARM MAT
Ansvarlig: Liv Ingrid Barland

I varmmat selger vi hamburgere, nachos, tortillatallerken, ++

Åpningstider: fra tidlig ettermiddag til ca.midnatt.

Arbeidsoppgaver: Tilberede mat, kutte salat, klargjøre hamburgerbrød, rydde og vaske bord, grille (forbeholdt voksne).

OASEN BAKERI & BUTIKK
Ansvarlige: Jannicke Skilbrei & Liesbeth Kadijk

Her produseres og stekes det bakevarer som selges i SG LIVE teltet rett ved siden av. Vi selger også et enkelt butikksortiment.

ISBUA
Ansvarlig:

I isteltet selges både kuleis, softis, skjærgårdsdrøm

åpenBARing

Vår kioskvogn på hjul, som skal stå i festivalgata bort mot hovedsceneområdet.
Her selges pølser, chips, vafler, brus og is.

Medarbeideransvarlig: Ingun Buen Andresen 924 80 334

Har du spørsmål angående overnatting, vaktlister, parkering eller lignende ta kontakt med Ingun.

Styret i Kiosk & Bistro består av tre personer fra Kragerø Frikirke og tre personer fra Kragerø Normisjon.

Styret for 2022-2024
Kragerø Frikirke: