T&T er et tilbud for barn som går i 5.-7.klasse her i Kragerø Frikirke.

T&T samles annenhver onsdag, og har oppstart onsdag 4.mai.

Klokkeslett:
14.05 (elevene på Kragerø Skole slutter nemlig kl.14.00) – ca.15.30.
Tilbudet er for alle alle barn på alle skoler i Kragerø.

Ønsket vårt er at her kan tweensa (det heter nemlig den aldersgruppen som er mellom barn og ungdommer – beTween) få komme etter skoletid og før de skal hjem.
De kan ha med seg venner, få hjelp til litt lekser (det kan jo avlaste dere foreldre også), få seg en matbit og få T&T undervisning.

T&T tar utgangspunkt i materiellet med samme navn fra AWANA.
I T&T (Tro og Trening) blir 10-13 åringer godt kjent med den kristne tro, og hvordan de kan leve som kristne i hverdagen.

En T&T-samling er delt i tre deler:
Én del med undervisning
Én del i smågrupper/samtalegrupper
Én del med lek.

Alle mellom 5.-7.klasse er velkommen. Man trenger ingen tilhørighet verken til Kragerø Frikirke eller den kristne tro.

Her er alle velkomne for et trygt og godt fellesskap.

Våren 2022

Onsdag 4.mai

Onsdag 18.mai

Onsdag 1.juni

Onsdag 15.juni

Voksne tilstede

– Ingun Buen Andresen. Hun jobber her i Frikirken som leder for alt arbeid inn mot barn og familier. Hun er utdannet førskolelærer, med videreutdanning i spesialpedagogikk. Hun vil være ansvarlig for T&T for aktiviter og undervisning

– Ragnhild Løvdal er pensjonert lærer. Vil hjelpe til med lekser og ha ansvar for å servere tweensa´mat og drikke.