Mange av oss har faste rutiner for å lese Bibelen, andre gjør det av og til, mens noen kan ikke huske sist de åpnet Bibelen sin.

Vi vet om flere som synes at Bibelens tekster er tunge, særlig for en som ikke er vant til å lese så mye i Bibelen.
Vi som menighet ønsker virkelig at menigheten vår skal få en økning i bruk av bibel og bønn, fordi det er Guds levende ord til oss.
I 2019 hadde vi en bibelkampanje hvor vi satte i gang en felles bestilling på HVERDAGSBIBELEN til en redusert pris. Det var langt over 20 stykker som kjøpte seg ny bibel den gang.
Og nå gjør vi det igjen!
Hverdagsbibelen har et litt mer hverdagslig språk. Den inneholder hjelpsomme faktabokser som belyser ord og hendelser som kan være litt vanskelig å forstå.
Om du ikke trenger den selv så hva med å gi den bort i julegave til et familiemedlem eller en venn?
Har du en tweens I familien, kan vi varmt anbefale «Studiebibel for tweens».
Mer info om bestilling finner du her: https://kragerofrikirke.no/bibelkampanje-2022/