BARNEKIRKA er Kragerø Frikirkes søndagsskole.

På en vanlig gudstjeneste begynner vi med at vi samles oppe på den vanlige gudstjenesten sammen med de voksne. Når vi har sunget barnekirkasangen sammen, så går vi ned til «registreringen». Der får barnet et eget kort med navn og bilde av deg selv på, bakpå får de et lite stjerne-klistremerke.  Når du har samlet 5 stjerner, får du en liten premie. Når du har samlet 10 får du en ny, så 15 også 20 osv..

På hver samling samler vi inn penger til MISJONSPROSJEKTET vårt.
Vi er med og støtter sigøynerbarna i Albania gjennom Team Albania.

Velkommen til BARNEKIRKA!

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Alder: 2 år – 3.kl

På Sparks får barna høre bibelens fortellinger fra både Det nye og Det gamle testamentet, og undervisningen knytter bibelens budskap til deres egen hverdag. Sparks har 4 under- visnings-serier. Temaer i denne fasen er: Bli kjent med Jesus, bli kjent med Den hellige ånd, hvordan kan jeg ta kloke valg og å stole på Gud.

Alder: 4.kl – 13 år.

Dette er gjerne den perioden i livet barna virkelig begynner å reflektere over liv og død, tro og tvil. Temaer i denne fasen: Gud elsker meg som jeg er og kjenner meg best. logiske forklaringer på tro, livet med Gud, å gjøre gode valg og ledet og utrustet av Den hellige ånd.

Ingun Buen Andresen

Barne- og familiekoordinator

Ingun har vært med i barnekirka siden høsten 2018. Da tiltrådte hun i stillingen sin som barne- og familiekoordinator.

Ingun jobber her i frikirken, men også som dirigent for Mini Mini og Kragerø Soul Children som øver på bedehuset i Løkka. Hun jobber også i Skjærgårds og Kiosk & Bistro.

Hun liker: Jesus, nugatti, musikk, lovsang, taco, trening, plaske i vanndammer og vafler.

Ingun er gift med Øyvind som av og til styrer lyden på gudstjenestene.
Hun er mamma til Tellef og Sine.

trine lise Tonstøl

Trine lise har vært med som leder i barnekirka (tidligere bjørnegjengen) siden 2016.

Hun jobber til vanlig som førskolelærer i barnehagen på Levangsheia.

Hun liker: Jesus, kokesjokolade, musikk, snø, lakris, lasagne, klatre i trær og fine overraskelser.

Trine Lise er gift med Jarle.
Også er hun mamma til Andreas, Karoline og Ingrid.