Fellesskapshelg 15.-17.september

YES! Vi skal på felleskapshelg i år!

Tidligere har våre fellesskapshelger bært navnet menighetsweekend. Og vi er jo fremdeles en menighet som skal på tur. Men vi ønsker å løfte høyt opp at dette er en tur for å bygge fellesskap. På tvers av alder, generasjoner, interesser etc.
Vi håper du som er alene, som har familie, som er ung og som er gammel setter av denne helgen til å bli med på FELLESSKAPSHELG sammen med menigheten din.
Dette gleder vi oss veldig til!

Du kan allerede nå melde deg under.

Barn (4-12 år) 350,-
Ungdom (12-18 år) 600,-
Voksen 900,-

Makspris for familie er 2400,-

Inni prisen finner du pris for utvask, strøm, mat og overnatting.

Er pris en utfordring ber vi deg ta kontakt med Ingun, slik at vi kan finne en bedre løsning. (Det er ingen skam å be om hjelp).

Dersom noen har mulighet til å betale noe mer for leiren, tar vi det imot som kollekt, og bruker det på å dekke underskuddet på leiren.
Pengene kan betales til konto 2655.60.76951 eller på viss til #78266 (merk hva det gjelder) før ankomst.

(Blir du bare en natt, er det kr 150,- reduksjon i prisen.)

Lia Fjelltun har egne priser for dagsbesøkende, dette betales også samme sted som over.
200 kr for voksne
100 kr for barn