Risøya 2. juli – 7. juli 2019
INFORMASJON OM SKJÆRGÅRDS MUSIC & MISSION
Hei alle sammen, i år er det den 19. gangen vi er på Risøya og det er den 39. festivalen som arrangeres. Som tidligere håper vi også i år at det blir en stor gjeng fra Kragerø, og fra andre deler av landet, som drar til Risøya for å drifte denne flott festivalen og dugnaden, samt at man får en annerledes ferie i godt selskap.
Vi trenger din hjelp fra mandag 1.juli til søndag 7. juli.
Husk at selv om du ikke kan bli flere dager, så er ditt bidrag viktig! Kanskje du kan hjelpe en eller to ettermiddager/kvelder? Eventuelt på dagtid på ukedager eller i helgen? All hjelp er til nytte og vi er takknemlig for all hjelp hver enkelt kan tilby. Vi trenger hjelp av både voksne og ungdom. I helgen er det flest deltagere og det er da ekstra stort behov for medarbeidere.
Overnatting:Som tidligere år vil vi forsøke å gi alle våre medarbeidere mulighet til å overnatte på en madrass/seng med tak over hodet. Men vi har begrenset med plasser og oppfordrer derfor til å ta med telt, campingvogn eller båt. For ungdommer har vi som tidligere sovesal i form av klasserom for jenter og for gutter. Når det gjelder voksne/familier med mindre barn har vi som tidligere diverse hus og rom i skolebygninger og rom på Lyngørporten, her må vi fordele nærmere når vi har bedre oversikt over behovet.
Har du en campingvogn eller kjenner noen som du kan låne av så er det og et bra alternativ.
Mat:Hver dag serveres det 3 måltider i kantina, hvor medarbeidere kan spise. Dette koster kr 400 for voksne og 300kr for barn og studenter for hele uken, og betales når du registrerer deg i festivalkontoret ved ankomst på Risøya (i det hvite teltet utenfor skolebygningen).
Stedene vi i Kiosk & Bistro har ansvaret for er som følgende:
Oasen: Hovedutsalget vårt, som består av:
- Varmmatavdelingender vi lager og selger grillmat, pølser, pizza, med mer.
- Bakerietder vi baker og selger ferske bakervarer med mer.
- Isbarender vi serverer is av ulike slag
Sjøbua: Stedet med desidert mest sjarm på øya. Her selges sjømat, kaffe, kaker ++
Sarepta: Vår ”mobile” kiosk som står på forskjellige plasser i løpet av uka.
Transport: Frakte varer, materialer, beskjeder og div. fra et sted til et annet på området for Kiosk & Bistro.
Send en mail til: kioskogbistro@sginfo.nohvor du sender vedlagte påmeldingsskjema ogmeld deg på senest 31.mai.Fyll ut påmeldingsskjemaet så nøye som mulig (du kan skrive rett i skjema før den lares og lastet opp i mailen), da blir det enklere å fordele dere på de forskjellige oppgavene samt finne overnattingsmulighet. Vi kan ikke love og innfri alle ønsker om hvor dere vil jobbe eller hvem dere vil jobbe sammen med, men skal prøve å legge så mye som mulig til rette for at det blir best mulig. HUSK at dette er en stor felles dugnad, og alle våre utsalgssteder er viktige å bemanne.
Det er en stor dugnadsjobb og en stor kabal som skal legges i Kiosk og Bistro, så dersom du allerede har bestemt deg for å være med er det bare å melde seg på. IKKE VENT med å sende mail.
Dersom det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt med undertegnede på telefon eller mail.
Hilsen
Ingun Buen Andresen
Medarbeidskoordinator i Kiosk & Bistro.
924 80 334