🎄🎄Nå nærmer det seg jul dere!

🎥Til søndag er det JULEKINO kl.11.00 i barnekirka. Det er ikke gudstjeneste denne dagen.
Det er julefilmen «Stjernen» som skal vises. Det er 6 års grense på den, men har de minste med seg mamma eller pappa kan de fint se den sammen med de. Den er veldig morsom, fin og bittelitt skummel. Men vi kan røpe at det går bra tilslutt. Og vet dere hva??!! Den nye store popkornmaskinen skal innvies denne dagen.🍿🍿

🌟 På julaften er det familiegudstjeneste kl.15.00 her i Kragerø Frikirke. Det er Amalie Lofthaug som skal ha andakten. Hanna Solemdal skal synge. Kollekt til Team Albania.

🌟 🌟  2.juledag  kl 11:00 er det Høytidsgudstjeneste, tale Niclas Bengtsson.

🎄På 4.juledag er det juletrefest kl.16.00. Det blir juletregang, konkurranser, andakt og kakespising.

🎇 På nyttårsaften blir det nyttårsfeiring nede i barnekirka fra kl.16.30. Hver familie tar med seg to retter hver til et tapasbord + noe til et dessertbord. Ta også med brus/saft. Vi deler på ansvaret for borddekking, kjøkkentjeneste og opprydding underveis. Det varer så lenge vi har lyst. Påmelding til Ingun på 924 80 334.