Bildet over er fra konfirmantturen til 2019 konfirmantene til London.
Her er de oppi «London Eye».

Er du født i 2005 og skal konfirmere deg i 2020?
Bli med som konfirmant i Kragerø Frikirke da vel!

ALLE ER VELKOMMEN HOS OSS!!

Er du ikke medlem, så er du akkurat like velkommen til å bli konfirmant i Kragerø Frikirke.
Vi ønsker å tilby et spennende år for alle som har lyst til å bli bedre kjent med den kristne troen og om Jesus – i et gøy og unikt felleskap!

Kult om du vil være konfirmant hos oss!

* Vi har konfirmantundervisning annenhver uke.
* Vi reiser på leir til Lia, Gautefall på vinteren (Egenandel).* Vi får ledertrening gjennom å ha medansvar i barnekirka
* Vi får delta som medarbeidere på Skjærgårds sine festivaler.* Vi drar på tur til London i april og gjør masse gøy samt besøker Hillsong kirken ( Egenandel+ dugnadsinnsats).

Om du ønsker å være konfirmant hos oss, kan du sende følgende info til oss innen 10.juni på mail:

Jeg ønsker å konfirmere meg i Kragerø frikirke.
Navn: _________________________ Adresse: _________________________Fødselsdato: _________ Mobil: _________ Mailadresse:_________________
Navn (Mor/Far):______________________ Mobil: _________ Mailadresse:_________________

Send til: niclas.bengtsson@frikirken.no
Ved spørsmål ta kontakt med Niclas på 92424465.