Suppe for 7 er for deg som kunne ha lyst til å bli bedre kjent med andre mennesker i Kragerø Frikirke. ”Suppe for 7” betyr at (ca) 7 personer kommer sammen for å ha fellesskap og spise suppe sammen. Vi tror dette er superviktig for at vi skal kunne bygge kirke sammen! Se hverandre, bli kjent på kryss og tvers, og ha det gøy. Kvelden har ingen annen agenda enn å være sammen.

Tidspunkt: Klokken 7 på kvelden.

Hva skjer hvis du melder deg som vert? Da får du tildelt navn og nummer, og eventuelle allergener, på dine gjester, og du sender ut en invitasjon på melding med adresse og eventuell annen informasjon. I tillegg står du for å lage suppe til gjestene dine! Om du velger en posesuppe, eller en hjemmelaget en – det er helt opp til deg! Kvelden skal være lavterskel og avslappet.

Hva skjer hvis du melder deg som deltager? Da får du en invitasjon av din vert på melding, med adresse og eventuell annen informasjon.